2013. február 5., kedd

Így írtok Ti.../fórumokból/


Fórumindító :

1. Én:
Azt sem tudom, mi játszódik le egy nőben, mikor teherbeesése hatására kilép egy olyan kapcsolatból amiben a férfi boldogan vállalta volna őt is, a babát is. /Bár a kilép az túlzás, mert az feltételez egy őszinte beszélgetést, kijelentést.../
De miért akar lemondatni a születendő gyermekem felügyeleti jogáról? Miért gondolja, hogy én ( aki családban szerettem volna várni és nevelni a kicsit, örömben, szeretetben, felelősséggel ) ebbe belemegyek? Mi jót vár ettől magára nézve, amit nem lehetne közösen megbeszélve intézni, dönteni a gyermek körül?

"Azért mert nem kér belőled. Ez ennyire egyszerű. Ha fontos neked a gyermek, vannak jogaid."

---
"Lehet nem te vagy a gyermek apja, és a nőben dolgozik a lelkiismeret-furdalás. Én ezt az esetet is el tudom képzelni, de nem ismerlek titeket, igy okosat nem tudok mondani."

 ---

"az egy dolog, hogy a nő nem akar egy kapcsolatban élni egy olyan pasival, akit már nem szeret, a gyerekétől nem foszthatja meg! hacsak nem ő az apa, de akkor ezt meg közölni kell!

"Azt javaslom kedves fórumindító, hogy harcolj a gyerekedért, ha meg fenn áll a lehetőség, hogy nem a tiéd, azt mihamarabb ki kell deríteni! Ha tiéd, és szeretnéd, semmiféleképpen ne mondj le róla! "

---

"Most olvastam az adatlapodat,naplódat...nagyon úgy tűnik,hogy csak használt a nő téged,hogy elérje a célját,a teherbeesést.A gyermek a tiéd is,de sztem egy családként már nem fogtok élni:( "

---

"Szia!
Szerintem se mondj le a felügyeleti jogodról, főleg így ne. Elképzelhető, hogy DNS-tesztet kell csináltatnod, de erről úgyis a bíróságon lesz szó. Már ha perelsz. Én megpróbálnék megegyezni, aztán ha nem sikerült, perelnék. Anya csak egy van. De apa is! Ezt mintha sokan elfelejtenék..."


---

Én: "Köszönöm a hozzászólást. A magam részéről / amennyiben erre mód lesz / kerülném a pereskedést stb...de nem akarom, hogy kizárjanak így vagy úgy abból, hogy a gyermekem mellett legyek, még ha külön élésben is. Sajnos a babavárás eddigi történetében / az addigi kapcsolatunkkal ellentétben / nem a megbeszélés a jellemző. :("

---

"Bár több ilyen apuka lenne/a hozzáállásodat illetően/, mert valljuk be, az inkább jellemző, hogy megalkotják a bébit és az első adandó problémakor lelépnek."

---

"Na szerintem ezért van vihar a biliben ,mert a mama is a menekülésre számított ..."

---

"Gondolom azt feltételezi rólad, hogy nem tudod mivel jár a lemondás, és később mehetsz a jó Istenhez panaszra.
nem tudhatjuk mi jár ennek a nőnek a fejében. Egy DNS tesztet azért csak csináltatni kellene, annak a kizárására, hogy esetleg nem-e valaki más az apuka."

---

"Az egészséges gyermeki élethez,lélekhez, fenőttfsénghez APA kell! "

---

"Rajtam mulna, az ilyen nőutánzatokat szigorubban büntetném,mint ahogy a hasonlóan viselkedő ffiakkal teszik,
Tudom mit jelent,hisz gyermekként is átéltem a szülőhiány sohanem pótolhatóságának szörnyűségeit.

Sajnos a törvényalkotók nem érzik ennek a súlyosságait.Bár legalább egy olvasná és élné át mit jelent az érintetteknek.!! "

---

"Ezt én sem értem, miért dobja el magától a nő a gyermeke apját, aki gondoskodna róla?

Majd, ha megszületik, úgy is rádöbben, hogy egy gyermek mellé néha nagyon szükséges a segítség, amikor éjszakákon át nem tud aludni, fáradt lesz, elkelni minden segítség, stb...

Anyának lenni hatalmas felelősség, és nem lehet csonka családba gyermeket szülni, főleg nem könnyű segítség nélkül a nap 24h-jában ugrani mindenre... Mert itt nem lesz olyan, hogy olyan fáradt vagyok, alszom egyet, és majd utána ellátom a gyereket.. Akár milyen holt fáradt, ha sírós baba lesz, akkor is ugrani kell minden percben.. - és bizony akkor jól jönne az apai kéz.. Szerintem fog ő még keresni téged saját akaratából, nem tudja, hogy mit tesz.."


---

"Harcolj a jogaidért. Ezt nem kérheti tőled , hogy lemondj a babáról! Tiszteletre méltó hogy így harcolsz, mert sajnos vannak olyan apák, akik csak örűlnének ha ilyet kérne a gyermeke anyja. Nem érdekli őket a gyermekük sorsa, élete (saját tapasztalat). Kitartást neked."

---
Történetem   

További fórumhozzászólásokból:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése