2013. március 4., hétfő

"...éppen körülnézek..."

 Ezt a facebookon találtam, és azt hiszem, hogy nem kíván és nem is lehet hozzá különösebb kommentet fűzni.... híjján egy olyan fotónak, amire nem is tudom milyen körülmények között kerülhet sor... hogy a mellkasomon nyugodt körülmények között, a kialakult jelenünk feszültségétől mentesen piheghessen a pici lányom...


"Megjöttem itt vagyok, éppen körülnézek,
S egy ismerős szempárt megismerni vélek.
Hívogató élmény, érzem, hogy közeleg,
Segítsetek kérlek hadd menjek közelebb.
S egy halk szavú asszony meghallván a vágyam, 

Apa pocakjára odafektet lágyan.
Hogy míg átöleli piciny hasonmását, 

boldogan hallgassam szíve dalolását.
Meleg tenyerével símogatja bőrőm, 

ha elszenderednék, most Ő lenne az őrőm.
Megpihen a test és ünnepel a lélek, 

Gondolatban Anya festett ilyen képet.
Olyan jó így együtt feküdni az ágyban, 

Mama pocakjában ilyen álmot láttam.
Békés biztonságban indul földi létem, 

Hálásan köszönöm csendes születésem."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése